Dessie´s blogg

aj aj aj :(

Kategori:

vi skulle gå 8 km jag gick "bara" från Gullmarsplan till liljeholmsbron till globen i högklackat i skogen i lera. när vi kom tbx till Enskede hallen fick jag bandage runt båda mina fötter för att jag skulle kunna ens komma fram till skolan. när jag kom till skolan slängde jag av mej skorna och satte på mej träskorna, de har nog aldrig vart så skönt att sätta på sej dom som efter promenaden. efter skolan träffade jag fellie sen åkte jag till Mickes jobb sen åkte vi till Rimbo och köpte blommor som vi sen skulle lägga på morbrors grav eftersom det va 6år sedan idag som han dog. (saknar dej tok) :(
efter att vi åkt till graven och de börja regna åkte vi in till Norrtälje och gick på restaurang G.
nu är vi hemma och kollar på Ghost whisper :D








Kommentarer


Kommentera inlägget här: