Dessie´s blogg

Segt, Eller Vad Man Nu Säger!

Kategori: Allmänt

Tjenare Chilenare!
Sitter hemma och ska plugga lite gastronomisk engelska så jag inte gör bort mej helt totalt när jag kommer dit. xD
Blir litte smått irriterad på att varken jag eller Bim har fått ett mejl om praktiken, vi ska ju lixom åka om några dagar så vi måste ju hinna packa så att vi inte glömmer nåt för de blir ju inte särskilt roligt ;)
Sjukt trött fick inte gå och lägg mej för ens 2 - halv 3... o.O
Även fast jag haft lov hela veckan har jag vart i skolan hihi (a)
Gjorde ett svenska prov igår som jag tror gick sådär :P HAha
Fan va de har vart roligt att träffa alla som har varit ute på praktik, de är lixom alla som jag "hängt" med men även alla sköna jävlar! :D
Men sen har vi den där lilla fula Ginger Häxan oxå xD de va nog dagens garv för igår bara att se henne och hennes "lilla" fjortis kompis xD
TaggaTaggaTaggaagad! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: