Dessie´s blogg

Sova är sköönt!

Kategori:

Jahapp då sitter man på bussen påväg till Norrtälje nu igen för att jobba 👍 
Iförrgår morse kom Sarah L och väckte mej för vi skulle övningsköra. (jag tar större och större framsteg) 😁 
Efter att vi hade kört in till nt så kollade vi när tyra och pyret åkte skridskor, sen åkte vi ner till ett bageri och köpte semelwrap å åkte till Becka. Dom va godare än vanliga haha fatsoe...
På kvällen hade Sarah hämtat mej hos Becka och vi kollade på Tyra och Eriks fotbollsträning på Rådmansö skola. När vi kom hem till Sarah kollade vi på farmen och biggest loser, sen blev de blandning och natti natti.
Vaknade igår med att Sarah hade lagt fram en handduk till mej och börjat fixa frukost, fan va skönt de va att duscha på morgonkvisten =O
Efter frukosten körde jag in till Norrtälje för vi hade körlektion och.... Hon tyckte jag ska börja om med teorin för nu är jag tydligen inte långt ifrån mitt körkort :D 
Storhandlade igår hann jag oxå med haha XD
Imorron blir de jobba sen in till sthlm för att möta upp Tilda käka middag dricka lite sen dra ut och fira Tiaz. Frågan är vart vi ska :P 
Aja nu ska jag lägga ner reflexvästen i väskan för ska snart av bussen :) 😘




Kommentarer


Kommentera inlägget här: