Dessie´s blogg

Bajs dag.

Kategori: Allmänt

Har jobbat jobbat och jobbat...
Jag skulle igentligen jobbat till 11 men fick jobba till 17 istället, nu har jag
imorron på rådis och tis, ons, och tors inne i nt att se fram emot i detta snö kaaaos!
Straxt innan jag hade lunch idag halkade jag och knäckte knät, de är tur att vi har uskor
som även jobbar på helgerna och kan vira om lite bandage på mej hihi ^^,
Har även tagit en rejäl disskution med sandra då de jag skulle äta till middag va
borta och sen ljög hon när jag frågade henne om hon och hennes kompis ätit
de. Not okeey to lie to somebody how can read the truth in your face!
Bussen påväg hem ifrån jobbet bara slira och kom typ ingen vart åh jag som
vanligt kunde verkligen inte hålla mej för garv varenda gång den börja spinna xD
I onsdags tog jag sista bussen hem och jag höll på att bli livrädd av busschaffören
han måste ha varit på nån konstig slags drog eller nåt.. men iallafall efter att
jag gått av är de en bil som kör förbi men stannar typ bakom mej och sen börjar 
den backa. Det visade sej va kakan som undrade om jag skulle följa med och
leta efter en häst, jag trodde hon drev i början men sen insåg jag att hon inte 
gjorde. Så jag följde med. Hästen heter Helge och sprang bort 1/1-15 alla tror
att han är död men jag tror att han lever och är på denhär sidan av E18
men men...
Nej fyfan nu måste jag sova har redan börjat slumra till xD 
 
♥Gonatt =)♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: