Dessie´s blogg

Allt på en gång ...

Kategori: Allmänt

Ja du nu är de mindre än 1 månad kvar tills jag tar studenten och på skivan som vi hade dagen innan mösspåtagningen råkade jag göra bort mej lite granna xD Hahaha men de är tyvärr inget som kommer upp här på bloggen ;) 
(förhoppningsvis är det ingen som kommer ihåg de ;)
Just nu är de drama överallt kring mej. Killar, dom närmaste kompisarna och även familjen. Jag drar snart! Skaffar mej ett riktigt bra jobb så jag kan flytta från sverige :P haha eller nej de finns ju underbara här med :) 
HAHA de har hänt sjukt mycket sen sist jag skrev men kommer inte ihåg allt så jaja :P
Vi har skaffat 2 små chihuahua valpar (Björn och Texas). Suuuuuper sööta!
Imorron ska jag vara barnvakt åt mina söta syskon eftersom Y och M ska iväg och fira hetingens morsa :P 
Helt dööd är jag iaf "/ har inte skött praktiken dom 2 senaste veckorna, de va synd eftersom jag säkert skulle fått jobb där men nu är de kört"/ Funderar på att kanske göra nåt annat, men jag har nog aldrig vart såhär förvirrad som jag är just nu :( 
Nu ska jag checka in fb lite och så haha har bestämt mej för att inte skriva en enda status på 1 heeeeeel vecka, vi får se hur de går... Jag får väl skriva här istället ;)
Jalla jalla kebabbralla nu ska jag lyssna på musik och sukta efter Goooooodis :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: