Dessie´s blogg

Lördag 29/8-09

Kategori: Allmänt

Shuue alla nu är de så att jag och Johanna har vart på Liiiiiiidingö och vart me nåra kompisar;) vi gjorde ganska mkt där borta eftersom aiina kom... hahah när aiina kom alla bara spriiiiing alla va fan helt packade så alla sprang åt olika håll... jag och Johanna tog tag i en tjej som va mest alcohol påvärkad och kastade in oss i buskarna som låg bredvid vägen och aiina typ såg oss så dom körde bilen lite längre upp på vägen sen kom dom in i buskarna och fråga om vi hade druckit lite och vi ba näääääää och linda som vi tog hand om hon ba mä som om hon inte hade de..dom ba till mej va har du i din påse??? jag ba min tröja och lite nacho chips dom ba okej men vet ni va alla får spriten ifrån vi ba neej:P hahhahaha och dom gick på allt som vi sa dom ba okej då får viväl gå vidare då vi ba aaa sen gick dom upp på vägen och då trodde alla att dom hade gått men de hade dom inte så när alla kom tbx stog polisen där och dom blev basted xD hahahahahaha fett klantiga dom va asså hahaha men iafl vi kom fram när polisen åkte och då va linda fortfarande as packad hahaha och hon rammlade hela tiden osv... när alla kom fram så va typ ingen full förutomlinda och alla ba du borde gå hem så ringde hennes pappa och sen kom han =S men aja dagen har iafl vart jätte rolig och så har vi fått nåra nya vänner =)

ha det så bra era busiga djävlar! så skriver jag nån annan dag pözz på er alla=)
//Eran sööööta Dessie!<3333♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här: