Dessie´s blogg

Onsdag 9/12-09 senare

Kategori: Allmänt

shuuuue igen nu är jag och johanna hemma i Hässelby Gård
och vi har precis slagit in julklappar som vi va och köpte
uppe i vällingby city ;) Tihi:D<3

Haha
Johanna älskar att slicka på pytt i panna
My älskar att spy
Desiré bajsar diaré
de va ett namn till me på listan men hennes namn är
inte ens värt att skriva...
HAHA!
Alltså de är fiskhuvud! ;)


Ska typ gå och sova nu sen ska jag upp kl.06.00 och följa
me Johanna Wass en bit in mot stan för hon ska till sin skola
och efter de ska jag till grimsta skolan och snacka me
bitr. rektorn och sen ska jag tagga till soc och  snacka
me dom lite ;)<3333333


PS: Bara så ni vet så är Johanna's blogg
http://www.lolliplopp.blogg.se
tihi min lilla älskling :D <333333



Pözz och kram god natt sov gott :)<333

//Eraaan Dessie.D! :) <333333



Kommentarer


Kommentera inlägget här: