Dessie´s blogg

Onsdag 2/12-09

Kategori: Allmänt

Heeeeeej alla, nu är de så att jag är me min älskade
syster johanna vi sitter uppe på tegel :P
Igår blev jag "misshanlad" (låg underst i en böghög)
haha kunde inte andas efter, eftersom jag har astma.
Idag va jag och Johanna hemma från skolan
Johanna hade ont i armen för Angelo stog och slog på
den för att hon tog baconsjukeinflens sprutan :P
och jag stanna hemma för jag har ont i ryggen,
skulderbladenoch axeln så ja därför va vi hemma
plus Johanna går i skolan i orminge så de är inte så
lätt för henne att ta sej till skolan..
Men ialla fall nu har jag och johanna vart nere i grimsta
och köpt cigg osv, träffat nåra kompisar och de...
Imorron ska jag nog till skolan och snacka me min mentor
sen kommer jag tagga ;P



Aja pallar inte skriva mer nu men återkommer kanske..


//pöözzzzz och kramar Dessie!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: