Dessie´s blogg

Pallah -.-' (18/5-09)

Kategori: Allmänt

Hej, idag har jag stört mej på att alla lägger skulder på mig och att jag blir kallad för fjortis av skolans snyggaste kille.
- En tjej i 8D är så fakking jagvetintevad. Det går inte att beskriva hur hon är för hon är världens SJUUUKASTE tjej som hittar på saker. Pallah vara så falsk. =P
Hon spelar tuff via mobil men i skolan hon leker ängel. Hon leker tuff mot min kusin men mot mig är hon en ängel.
Iallafall ska den här pressen inte bara handla om en sådan oviktig person. Pallah lägga ner tid på henne?!?!?!
Idag så har jag vart på 2½ lektioner och sedan så åkte jag hem till min älskade kusin. Vi började med att gå ut med hennes hund (Tayron). Och sedan så kom vi hem och ritade lite smått =)
Medans vi ritade så bråkade vi med ... (Pallah).. Sedan så käkade vi mat! Och just nu sitter vi och bloggar!
Vet inte vad som händer här näst... Ciao! Återkommer...
// www.youhavetosmiletoday.blogg.se's hund =) Min kusin!!
// Dessie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: