Dessie´s blogg

Tisdag 22/9-09

Kategori: Allmänt

Hej allihopa nu är de så att jag va på grönan i lördags och jag träffa på den ÄCKLIGA Desirée Nilsson haha jag och johanna börja garva åt henne och dom kolla på oss och vi bara fortsatte garva... jag ba du skämmer ut mitt namn o.s.v.
Tänk jag är höjd rädd och jag våga åka insane och uppskjutet =D är skiit glad nästa år blir de säkert fritt fall ;)
I söndags va jag me micha och johanna under västerbron som ligger en liten bit bort från fridhemsplan, dom tänkte bada men banga ur för de va säkert för kallt i vattnet :P
Igår va jag i skolan och jag fick börja 1 timme tidigare en alla andra -.-'
Efter skolan drog jag till tegel och där träffa jag nåra sen åkte jag hem och käka middag sen åkte jag tillbaks till tegel. My och Malou va jätte gosiga idag Fellie va mest arg och Angelo "följde efter" oss enligt Matti så går han och håller på me alla tjejer.. =O
idag börjar jag 11.50 och slutar 14.10 fan vilken najsig dag va? ;) aja men efter skolan ska jag till gymmet =)
pözz och kram återkommer senare =) <3333 //Dessie =)<3


Love ya om de är nån som saknas sej till då :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: