Dessie´s blogg

Tisdag 29/9-09

Kategori: Allmänt

Hej alla, nu är de så att jag har vart me min älskade Fellie i grimsta vi träffade
Malou, My, Vanni, Lucas, Joseph, Adam, A' och såklart Thai thai (Alex) äntligen
kommer han och hälsar på.. han har ju flyttat till norge :( så har saknat honom...
Aja va i skolan i typ 2 timmar sen sluta jag. Tegel va inte öppet idag men skulle
endå inte palla gå dit.
Nu sitter jag och försöker få tag i kusi, men hon svarar inte :( Jag fyller ju år om
4 dagar ;) jag fyller 15 då ;) GRATTA mej då och thai thai (Alex) fyller om 2dar det
irriterar mej... Eftersom han oxå är 94:a :( :)<333
Kollar lite på heros sen kommer jordan och efter anna phil som jag följer :D fast
som jag säger anna fil ;)
Ska fortsätta kolla på heros nu BYE!
//Eran Dessie! =D <33333333333333333
PS: Imorron kommer Johanna hem från Italien =D <33333 Johanna älskar dej (L)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: