Dessie´s blogg

Fredag 16/4-2010

Kategori: Allmänt

Shuue alla  =D


Är på tegel just nu haha  va inne på maria på påsklovet
och jag lovar de va inte direkt ett paradis :O
Först jag från söndan till måndan sen Angelo
från tisdan till onsdan sen efter de Mickis
från torsdan till fredan och jag fick inte gå ut för
ens på torsdan :(
Men nu är jag ute och jag har vart i skolan idag
vi hade nationella i matte på morronen haha och
Johanna. W hade de nu på eftermiddan så jag
berätta för henne va de va för frågor xD
Jag är me Mickis just nu och Johanna. W har
precis åkt till Hallsta till sin kille ^^,
De får blir väl skola på måndag oxå "/
måste värkligen börja sköta mej i skolan
så jag kommer in på ett gymnasium självklart
så vill jag börja kock gymnasium elr i fryshuset =D
HAHA Yey för mej jag ska kanske få börja praoa på
Torsdagar och Fredagar =D
Bara för jag är bäst ;)
bara så alla vet så finns de kvar biljetter till
club glamour de kostar 120:-
Kanske syns där;)
Aja på tegel är Mickis, Natta, David, Druv, K, Johnny och Gino :)
Bästa presonerna asså =D (föruton K =( )
haha nu spelar Johnny gitarr
Om alla undrar va tegel är så är de en fritidsgård
i vällingby åvanför bion =D
Nu ska jag va social mot Mickis och Johnny som
vanligt ;)<3

Bye bye<3333333333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: