Dessie´s blogg

Heeey baaby :D

Kategori: Allmänt

Shuuue :)

Har vart hemma idag jag hostar fett mycke
vid typ 10-11 ringde min mentor och ba
-var är du?
-jag är hemma jag hostar som fan.
-men dina lärare säger att du är borta hela tiden.
- haha skojar du med mej jag är en duktig flicka :P
- aja de är Owe (serveringsläraren) som säger att
du aldrig är på hans lektioner?
- jooooo jag är alltid där jag är ju den bästa faan :O
- men de är inte bara han som säger de...
- och låt mej gissa vem de mer är?
- aa okej gör de..
- Barbro?
- Nej, eller aa de va hon hur kunde du veta det?
- för hon är en virrig tant på 70 bast som blandar ihop
oss xD
- Nej nu ska du vara snäll.
- jag är snäll :)
- Okej bra! men kommer du imorron?
- Ja om jag inte fortsätter att hosta så jävligt...
- Bra hej då.
- Hej dååååå
KLICK!


HAHA virriga lärare asså xD
efter att vi käkat lunch (jag, Johanna och mamma)
gick jag och Johanna ut haha. Vi gick in på pressbyrån
och tog en varsin typ marabou daim sen gick vi till kassan
och visade våra mobiler sen gick vi ut me chokladen :D haha
vi baxade inte!
när vi kom till vällingby ser vi bråk vi går och stoppar det
sen gick vi till tegel en snabbis för att se vilka snorungar
som va där.
Efter de gick vi till bussarna sen kom kusinen och hämtade
oss till ett skiit mysigt ställe sen fick jag köra bilen :D
Nu ska tydligen Johanna hem till Fellie och jag ska vara
hemma med den här jävla cp datan :( nån som pallar
träffas kanske? :P
Aja ska kolla lite på Facebook sen får vi väl se vad som
händer efter de :P


BYE BYE :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: