Dessie´s blogg

Jahapp

Kategori: Allmänt

God morron nu är jag vaken jag ska
till skolan idag jag va inte där igår för
När jag va hos Alice gick vi och red
på morronen sen spåra hästen ut och
jag ramla, de gjorde inte ont precis när
jag ramlade utan först i förrgår kväll "/
De som va roligt va att jag hade ont på
vänstra sidan av halsen och mitt högra
skuldeblad xD
Igår låg jag bara och sov och kollade på
Glee ! :D
Efter skolan ska jag möta alice i stan sen
ska vi shoppa kläder till nyår sen ska vi till
kören och sjunga i Vällingby, Mickis kommer
säkert hon också men de får vi väl se hur
de blir :P
Fy fan vad de är kallt jag kan inte ens sitta
vid datan utan mina händer blir kalla :O

Nu vill jag bara klä på mej och dra till
skolan så dagen tar slut nån gång för
idag är de sista skol dan !!!
Imorron slutar vi :D Jippi :D

Ps. Jag är skiit besviken på Alexandra"/

Puss och kram ses ida :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: