Dessie´s blogg

Måndag 22/2-2010

Kategori: Allmänt

Shuue

Idag har jag vart hemma hos Alexandra eller
jag sov hos henne men aja jag ska kanske tbx sen
men först ska jag träffa en klass kompis som ska sova
hos mej annars sover jag hos Alexandra kanske :)
Men nu är jag på tegel och jag pallar typ snart
inte va me på dansen snart för de börjar bli lite
irriterande och jag kommer snart slå in pann benen
på en tjej här snart-.-'
Men jag ska inte ge upp dansen för 3 snorungar jag
ska kämpa för min älskling Mickis!
HAHA till frukost rökte jag, Alexandra och hennes

lille bror vatten pipa xD

Och igår oxå typ fast då va de jag, Alexandra,

Liv och My och då rökte vi i hennes rum xD

Aja måste ner och dansa nu Mickis har kommit upp och sagt till mej nu xD

BYEBYE

//Mickis Dessie.D! :) <33333333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: