Dessie´s blogg

Tisdag 9/2-2010

Kategori: Allmänt

Shuuue !

Idag va jag i skolan och vi hade nationella som jag
tror alla i sthlm hade kl. 9 i morse fett tråkigt prov
HAHA jag somna men sen gjorde jag de och efter de
hade vi bara 1 lektion och de va bild sen sluta vi :P

Nog snackat om skolan jag har vart i Tensta sen i går
jag har vart hos min kära kusin Filiz :)
Vi kollade på "american pie the wedding"
och så skulle vi ha lite godis så i gick till statoil
vid spånga ip och när hon skulle betala börja hon
blöda näsblod xD haha sen gick vi hem till
henne och kolla på filmen :P
Efter filmen gick i ut och tog lite bilder xD
lite konstiga men aja HAHA kan lägga ut en bild ;)
Senare idag ska jag va barnvakt.
På torsda ska vi ha mer nationella prov i svenska
ofc -.-'
Fy Fan Vad Jag HATAR skolan -.-'
HAHA jag har världens bästa betyg ;F
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT


Men jag ska tagga nu puss och kram see ya later aligator ;)

//PÖÖZZ och kraaaam Dessie.D! :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: