Dessie´s blogg

Fredag 28/5-2010

Kategori: Allmänt

Shuue alla söötisar nu är det så
att jag sitter barnvakt åt adam och
pyret haha och såklart lilla dallas
har precis skaffat en ny mobil :P

Skulle ha åkt till pappa idag men
jag gjorde inte de ville vara
snäll mot min kusin som fyllde 18
i tisdags men ska till ljusterö imorron
istället sen ska jag träffa nåra där
och på kvällen för modligtvis festa :D

Fy fan va lack jag är på en sak men kan
tyvärr inte säga de här "/

smaka på cosmopolitan idag shiit va
de va gott asså :D
ska ut och röka nu :)
Barnen sitter och kollar på
 "Det regnar köttbullar" xD

BYE BYE babies :)

(bara så ni vet har jag en annan blogg oxå men den får ni leta efter själva...)

Kommentarer

  • Natalie - It's all about attitude säger:

    oj, vilken läcker blogg du har :D

    Och den var intressant att kika på!



    keep it up! kram

    2010-06-09 | 14:59:47
    Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: