Dessie´s blogg

23.40

Kategori: Allmänt

Tja, nu sitter jag och skriver. En tår föll just ner på kinden när
jag helt plötsligt tänkte på alla underbara vänner jag haft som
inte svikt men under dom långa år jag känt dom. Men när ingen
sviker så råkar man tyvärr svika den personen man mest älskar
och den blir väl minst lika ledsen som om den skulle svikit dej men
man har väl inte samma känsla när man säger saker. Jag till
exempel jag säger super mycket sanning som man igentligen
inte velat säga men man sa de och sen efter så tänker man
jag tror de är så de är för ALLA. Man har lixom svikit någon
nån gång och man har väl även blivit sviken och självklart
ångrar man väl inte de direkt men man gör de när man
värkligen inser vad de är man igentligen har sagt...

Aja.

Idag va jag i skolan dagen började bra men straxt efter
blev den en katastrof och alla bråkade precis ALLA!
Jag träffade även min "kusin" idag fyfan vilken chock
man fick alltså xD haha jag blev klar på matten
sen va de svenska och jag läste 50 sidor (jag är fett stolt).
efter svenskan hade vi datorkunskap. Jag gjorde 3 uppgifter :D

HAHAHA

sorry tappa bort mej jag kollar på scrubs blev enu tröttare
när jag kollade så jag måste börja avsluta :P haha


Idag va tydligen Gymnasie mässan  haha jag säger
bara de suckers ni som börjar i min skola hahah
sööööönder mobbade ;) nej jag skoja bara ni är
välkomna elr typ? ;)

Min hjärna håller värkligen på att lägga ner totalt xD

Godnatt på er alla! och lycka till med gymnasiemässan
imorron alla som ska dit  :) <3

Kommentarer

  • Sannie säger:

    Hemkommen från min resa i Afrika, då jag tog hand om lejon! Nyligen lagt upp bilder när jag bla hoppar bungy jump och andra adrenalin aktiviteter vid viktoria fallen. Skulle du våga? :D

    2010-11-26 | 13:16:02
    Bloggadress: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: