Dessie´s blogg

30/11!

Kategori: Allmänt

SHUUUUUUE!
Kom just hem, har vart i skolan idag följde Johanna med
och kolla vilka typer som går där och så inte så intressant
precis men men.
HAHA är sjuk idag men drog till skolan för att göra de där
jävla serverings provet men jag och 5 andra fick inte komma
in så vi blev lite sura...
Cassie fick typ M.V.G så undra hur de kommer gå för mej ;)
ska göradär provet imorron istället "/
De har fan vart upp till 18°c i söndags och jag har bildbevis
men kan tyvärr inte lägga upp den just nu eftersom min
jävla mobil fuckar upp hela tiden :(
JAG ÖNSKAR MEJ EN NU JÄVLA MOBIL I JULKLAPP SÅ 
VI FÅR SE OM JAG FÅR EN FAN :p
Johanna den där svikaren ska me sin pojkvän till spanien
under jul så jag får väl fira den själv me familjen..
 
Kollade just på GLEE :D de är så jävla bra!!!!
HAHA sov lite efter de oxå ^^.
På fredag kanske jag ska vara me Eric, men vi får väl se om
de blir så... xP
Ska checka in facebook lite nu och så, BYE! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: