Dessie´s blogg

Hemma duuu veeeet ;)

Kategori: Allmänt

Tja är hemma nu och chillar pallar inte bo i vällingby
längre asså hässelby 4-ever ska de vara!
Föfan.
Jag tror jag är lite små kär men va faaan
gör de de är väl oftast så de blir när man lär känna nya ;)
Haha jävla pajaser som går i min skola kommer inte
nämna nå namn men fy fan vilka äckel dom är fett
sliskiga och hundar efter varandra som om dom fått
betalt för de -.-'
Aja jag är ialla fall nöjd för att jag är jag och att ingen
kan bestämma för mej hur jag ska vara!
Är ialla fall brunett igen FAAAAAAN va skönt!
Jagvet inte va jag ska skriva nu måste gå och lägga
mej måste upp tidigt imorron börjar ganska tidigt :(
och jag slutar fett sent på fredagar de är skiiiit irriterande!
Imorron ska jag komma i tid fan börjar passera 20%
gränsen men har vart ganska mycke sjuk jag har typ
bara skolkat LITE! jämnfört me förut :O Jag är faan
jätte duktug jag är skiiit stolt över mej själv! :D


Pözz och Kram
Kött förfaaaan


PS: jag har äntligen fått träffa lilla Emilio, Alexandras BEBIS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: