Dessie´s blogg

Faaan då Skooola!!

Kategori: Allmänt

Aja de blev inte som jag hade tänkt mej "/
Va hemma hela dan idag va ute en snabbis me
Johanna och köpte cigg fan vad dom ska fråga
efter legg asså blir helt tokig men fick endå köpa
som vanligt ;) haha jag vaknade vid typ halv 7 och
tänkte gå till skolan men de blev självklart inte så
sen när jag stog och laga lunch ringer min mentor
och fråga var jag va och varför och jag berättar...
Sen sa hon typ att vi skulle käka middag i skolan
imorron asså klassen vid typ 5 sen så undrade hon
om jag ville följa me 1 annan klass till globen nästa
torsda och se på finalen i sveriges mästerkock haha
självklart tacka jag ja vad annars lixom om man
brinner för nåt ska man göra de och inte lyssna på
andas åsikter om de.
Imorron ska jag ialla fall försöka komma upp och gå
till skolan haha jag kommer få fett me bra betyg!!! :D
Jag är dum på fredagar har vi 2 timmars matte i rad sen
slutar vi vid typ 3 och i fredas så gick jag på en annans
grupps matte för jag hade ingen matte för min lärare
hade fått svin influensan x) men den andra lärare har
typ skrivit till honom vad jag har gjort och att jag va där
x)
HAHA
Nu ska jag gå och lägga mej så jag ens kommer upp
imorron jag börjar typ vid 8 JIPPI!! **N00T**
jag har fan bara 3 lektioner imorron -.-'


GoNatt allehopa se youuu
bye bye <3 :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: