Dessie´s blogg

GoNatt

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart på jobbinterjuv och de gick bra hoppas jag men de får vi väl se på freda.
Idag va jag och Johanna i John Bauer i lilje och kollade på öppet hus och fy fan va den skolan värkar suuuuga iaf jämnfört me min skola haha
Imorron ska jag till skolan sen blir de väl åka me Johanna till Sebbe men de får vi se eller kanske träffa Alice elr åka me Cassie å göra nåt .
Hahaha har vart borta från skolan i nåra dar nu fast va på 1 lektion i måndas haha idrott min lärare är rolig! efter de åkte jag och träffa min älskling Alice och hennes pojkvän Rodrigo :) i helgen va jga hos alice och vi såg på en skiiiit läskig film vet inte vad den hette men jag började iaf att gråååta x) i slutet asså x)

AJa måste sova nu börjar 8.00 imorron...

BYE BYE<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: