Dessie´s blogg

Nytt år då ;) 2011

Kategori: Allmänt

Shuue nu är värkligen 2010 över och allt
som hade med de och göra. Nu är de ett nytt
år och man ska fortsätta leva livet som om de
är sista dagen i livet ;)
HAHA kryssningen på nyår va bara så störtskön
tack för en underbar start Al Lilly, och alla nya
upplevelser vi fått tsms redan på de nya året.
2010 Va ett bra år men de kunde blivit bättre
och nu ska vi se till att de blir de oxå ;)
Bilden som betyder!

Jag kom hem den 2/1.

Jag har typ varit vaken i 28 timmar nu och jag är
Cpe trött!!!!
Tog bussen som åkte 06.45 från Hässelby Gård
Mot Spånga jag träffa Fehim och vi gick runt lite i
Spånga och pratade lite om saker som har hänt
sen kom vi till lidl men de va stängt så vi åkte tbx
till Spånga sen tog vi första tåget till Bålsta HAHA
sen fortsatte vi till Spånga igen för att gå in på Lidl
och köpa lite energi dricka och tanten i kassan fråga
efter legg x)
OmG jah kommer somna när som hellst x)
Men iaf sen drog vi till Bromma och träffa Al Lilly
sen åkte jag och hon in till stan utan Fehim x)
Go dag ska sova nu iaf!!!!


Ps: HAha du som lägger så jävla onödiga kommentarer
är du feg eller vågar du inte stå för vem du är elr?
du fattar väl att jag accepterar kommentarer innan
dom läggs upp på bloggen din töönt!




Pözz Pözz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: