Dessie´s blogg

Talaaaaaang!!!!

Kategori: Allmänt

Shuuuuue
Nu sitter jag hemma hos Alice och jag har precis anmält henne till talang :D
HAHA hon kommer äga sööönder om hon kommer med! :D haha
Idag har vi vart i stallet med Jessica och Lulle och dom fick rida vi gick ut och red i skogen när vi hade gått i kanske 1 timme så kom vi till lite dålig mark så de blev lite guppigt hahahaha så dom ramlade av och när jag hade satt dom 2 upp på Persico igen sa Jessica "asså jag kommer ramla igen!"
så jag ba "nej, då de är lugnt" haha
3 steg efter så ramla dom av igen x) hahahah
nästa helg ska vi till stallet igen och då ska vi ha med oss picnic eftersom de tog så lång tid vi kom typ hem vid 4.
Jag och Alice sitter och kollar på wallander just nu haha ska sova hos henne idag igen vi hade jätte roligt igår och de kommer vi förmodligtvis ha ikväll igen x) haha
Imorron måste jag värkligen till skolan eftersom Johanna va ledig förra veckan och då känndes de som om jag oxå va de så jag va inte i skolan mer än 3 lektioner förra veckan.
imorron är det gympa, svenska, engelska och mentors tid :P nu ska jag va Soooocial ;) pözz



Bye Bye!!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: