Dessie´s blogg

5D bio!!!

Kategori: Allmänt

Shuue!

Flåååt för att jag inte skrev igår men jag hade inte ens packat upp datan ifrån min väska x)
I fredags gick jag upp 4.00 åkte med bilen 4.30 och lämnade grannen på Arlanda. De som va så roligt va att jag va i skolan 6.45 xD och jag visste inte vad jag skulle göra eftersom jag va såå himla trött, jag kunde ju inte sova i bilen för att de satt 2 tanter som bara snackadeochsnackade oavbrutet...
Lektionen gick super, jag skulle igentligen jobbat med J.T och L.J men ingen av dom kom till skolan men som tur va skulle A.Z ta igen den lektionen så jag fick jobba med henne. Shhhiiiet va bra vi jobbade med varandra vi gjorde 200 portioner "Asiatisk risrätt". Jag hoppas verkligen att jag och hon kommer hamna i samma klass nästa år, för jag har inte samarbetat såå bra med någon hitills :O!
Efter skolan åkte jag hem lämna min väska och sedan drog jag till Vällingby hem till F.M.L och chillade A.Z va där oxå :) Jag höll på att somna när jag låg i F.M.Ls säng x) Vid 18.00 skulle jag möta C.? och lämna pengar till henne i centrum, de gick bra. Senare skulle F.M.L hem och duscha då va jag med A.Z, F.A och T.S vi skulle möta S.A x) Senare på kvällen åkte vi till Hässelby och skulle fixa en liten sak ;) då frågade jag om jag kunde springa hem och gå på toa, när jag kom tbx hade dom dragit så jag åkte hem till F.M.L, sen åkte vi till spånga för att möta J.W hahhahahahahahaha
Vi gick hem "igen" för att byta kläder o.s.v.. sen drog vi till fotbollsplan för att chilla lite me lite bira och spela fotboll med dom tomma ölburkarna (eller iaf J.W) ;)
HAHA eftersom vi visste vart dom andra skulle dra gick vi dit och gjode lite kaaaos! haha eller okej de va inte vi som gjorde kaaos fast de va vi xD (komplicerat..)
Sen drog vi där ifrån då de börja spåra ut när en kille kom ut me kniv och börja skrika på alla. Vi drog ner till vattnet och satte oss på bryggan för att fortsätta chilla xD Ja, de va ju lite blött och kallt att sitta där så vi ringde efter taxi som skulle köra oss till V-by men eftersom J.W hade glömt sin plånbok hemma så fick vi åka en liten extra åktur xD haha vår chafför va sjukt rolig! *Love till dom som är som honom!*
Sen mötte vi N.T och hans kompis "höhö" hhahaa då satt 2 av dom vi bråkade med i bilen och ena vågade inte ens kliva ur xD HAHHAHAHA! vi åkte runt lite eller ganska mycket. Vi kom hem vid 6-7 på morronen xD
J.W väckte mej vid 16 hahah sen drog hon och jag till Kista och gick in i massa affärer och när vi gick in på New Yorker mötte vi en kille som jobbar inne i stan i en butik som vi brukar gå till hahah han är sjukt flörtig och SNYGG!!! efter gick vi och kollade på 5D bio hahaha sjukt bra!!! vi såg på Robin Hood! :D Efter de gick vi och kolla på massvis me skoooor, käkade sen vart de Gina Tricot och där handlades de :)
När vi va klara kom N.T och hämtade oss med hans kompis och han va skiiit snygg!!! :D haha men nu är vi hemma och mamma fyller år imorron så funderar på att sova snart !


GoNatt! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: