Dessie´s blogg

Blöööä!

Kategori: Allmänt

Shuuue!

SKoooola imorron :( vill inte faaan...
Idag har jag typ chillat fast ändå inte för de gör jag typ aldrig x) hhaha har vart på fotbollsträning haha jag fick springa som faan tror fan att jag skulle passa bra som tränare eftersom alla lyssnade på mej osv... haha
Men seriöööst jag vill inte upp om 5 timmar! :'(
Jag har Rainhold imorron, han snackar typ tyska hela tiden och ingen fattar nåt x) haha
Men de finns en person som kommer lysa upp min dag, jag hoppas bara att han kommer till skolan imorron för jag saknar honom som f*a*n but yeah yeah.. de va ju inte såå länge sen jag träffa honom men ändå lixom han gillar typ mej (eller nåt) haha nej men de som är roligt är ju att jag har tappat intresset lite smått x)
Nu kanske jag inte ska skriva så mycket eftersom jag måste upp om några timmar ;)
Blev sjukt glad att Joe åkte ut ifrån BigBrother!!!! :D Han har börjat hitta på så himmla mkt och man orkar inte sitta och titta på nån som inte kan hålla sej till värkligheten utan börjar blanda in sina innersta drömmar lixom..
Jag hoppas att Annica vinner hela sk*ten! She's the beeest!!!
Som ni kanske veeet så är jag BB nörd, mitt liv kretsar kring BB men men haha
Nu måste jag verkligen gå och sova elr aa gå och gå haha jag måste ställa ofrån mej datan och lägga mej ner x) hahaha De får bli en snabbis på Fb sen SOOOOVA!! :D


GoNatt Söööwtiiiiz! x)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: