Dessie´s blogg

CHa-chA bloggen! x)

Kategori: Allmänt

Shuuuuue!

Försov mej ganska rejält imorse x) vaknade 9, jag gick upp fixade mej, käkade frukost då va klockan 9.20. Sen gick fixade jag mej lite till och borstade tänderna. Då va klockan 9.30, jag kollade när bussen skulle gå och den gick 10.00 ...... Jahapp tänkte jag då är de dax att dra, så jag gick på1gång ... när jag va framme vid bussen va klockan 10.05 så jag missade buss jäveln ! Nästa buss skulle inte gå för ens 12.52. När klockan va 10.30 åkte min granne förbi och jag såg inte att de va hon för äns hon hade åkt förbi.... När klockan va 13.00 undrade jag vart min buss hade tagit vägen eftersom jag hade suttit i solen och sen blev de ju såklart moooolnigt, brrr! Jag fröööös så jävla mycket! Så jag kollade igen och tror ni inte att de va en bokstav efter?!?!? ett jävla F som stog för "endast helgfria fredagar" -.-' FML!!!! som tur gick bussen efter den 13.35 så jag slapp frysa såå mycke.
De roligaste är ju att när jag hade satt mej på bussen började de regna/hagla x) jag va i skolan 15.20 hahaha och jag hade so-prov då x) men jag blev iaf godkänd och jag fick även veta att 90% av den gruppen har ig i slutbetyg och att jag är 1 av dom 10% som är godkänd!!! :D
Jipppi!
När jag kom hem va de min favorit mat!!! :D POTATISBULLAR!!! :D
Efter maten va jag tvungen att skura hela stora huset, ska jag vara ärlig så tror jag att jag aldrig har skurat här nere i mitt lilla hus xD men damsugning minst 1 gång i veckan så man inte får äckliga småkryp!!!!
Imorron väntar en chill dag! Idrott, so och svenska!! :D
Hoppas att jag träffar J.L ska hjälpa honom med en sak :) De är sjukt roligt han måste typ ha en GPS på mej eftersom han lyckas ringa varje gång jag är påväg hem och  inte kan komma in till stan för att träffa honom.
Nu är klockan mycke och jag ska upp om 6 timmar! YEEEAH sovmorgon!

BigBrother:
Jag undrar om Amandus typ gillar Annica eftersom han har börjar snacka med henne väldigt mycket på senaste ;)


GoNatt Bejbs!!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: