Dessie´s blogg

Fredagen den 13:e

Kategori: Allmänt

SHUUE!

Nu är jag suuper trött och vill bara sova!!!
Va på jobbintervju idag, jag kom till stan jätte tidigt så först träffade jag T.S och hennes mamma sen åkte jag till Slussen och hängde lite med O.J sen va de dax att åka till Hötorget.. När jag står vid sergel ringer J.L och säger att han vill träffas och att han är vid Tc så jag mötte honom.
De som va sjukt pinsamt va att jag gick till fel restaurang, jag skulle till andra sidan av Kungsgatan alltså vid Sturep.
Så jag och J.L hade 5 min på oss så vi gick väldigt snabbt, de tog typ bara 10 min på interjuven.
HAHA jag följde me J.L in i massa kill affärer oh deam vilka snyggingar de finns inne i dom butikerna ;)
Hahaha jag missade min buss i Norrtälje så jag va me J.L till typ 8 haha.
När jag va i tekniska stötte jag på min underbara bildlärare som jag hade i högstadiet haha de va henne jag fick betyg av x)
Aja nu måste jag sova eftersom jag är så jävla trött... juste filmen jag såg igår va 7kt rolig!!!!

GoNatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: