Dessie´s blogg

Jag kanske ska bli lite bättre på att skriva??

Kategori: Allmänt

SHUUUUE!

Ligger i sängen ute på Rådmansö nu ... Trådlöst internet here we are! :D
Så för hoppningsvis kommer jag bli mycke bättre på att blogga haha kanske lite oftare oxå.
Nu är de ju påsklov Yeeah!
eller okej! de är nästan slut nu men ändå x) har vart me lite gott&blandat-folk under lovet, festat lite.
I förrgår tog jag hål i naveln och fyihelvete va ont de gör nu... när man tog de gjorde de inge ont men nu..AAAAJJJ!
Igår åkte jag in till stan (tc) så jag va där vill 11.30 typ, för att möta Linnéa och sööta lilla Oliver.
När jag hade kommit till Odenplan klev nån j*vligt snygg kille på och gissa vem de va... De va DANNY SAUCEDO!
GAAAAAH! där stog han framför mej och jag kollade knappt -.-' när jag skulle av kolla han på mej, asså jag vet att jag är söt men gaaah varför frågade du bara inte efter mitt nummer?????
HAHA
Nog om honom haha när jag mötte Linnéa stog jag helt still x)
Oliver är alltså Linnéas son som hon fick på sommarlovet, så hon va en tjockis när vi slutade 1:a ring :)
När vi hade gått runt ett tag i gallerian ringde Mickan och sen kom hon till oss.
Linnéa va tvungen att åka vid 2-3 typ, då va de bara jag och Mickan kvar sen ringer JL när jag stog i omklädnings rummet jippi! -.-' haha Sen mötte han oss vid Punkt shop haha vi drog me honom i massor med affärer sen kom Cammie och träffade oss. Sen va klockan helt plötsligt 8, så vi börja åka hemåt eftersom jag mådde så jävla illa :(
Idag har jag åkt hit så är sjukt trött. Jag måste lixom in till stan imorron igen eftersom jag ska på jobb intervjuv, hoppas att de går bra även fast de är " Fredagen Den 13:e " de som är roligt är att jag brukar inte ha otur då men jag vet inte de är väl från person till person.
Jaja nog skrivet för idag ska kolla på film nu de blir "Brides Maids" hoppas att den är bra annars somnar jag DIREKT x)


ByeBye GoNatt sov så sött PÖÖÖÖÖÖÖÖÖZZZ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: