Dessie´s blogg

SOooova! :(

Kategori: Allmänt

Shuuue!!!

Vaknade vid 9 imorse av att jag drömde om snöö så jag kolla ut genom fönstret och då snöade de så jag somnade om igen, sen kom Y.F.L in till mej och väkte mej då va klockan 10. Jag somnade om som vanligt så när klockan va kvart i 12 kom min söta lille bror ner och väckte mej genom att säga att jag bara hade 5 min på mej att gå upp och klä på mej, den lilla skit ungen! ;)
HAHA eftersom de snöade så mycke kunde vi inte åka nånstans x) över hela motorvägen va de bilar, bussar, lastbilar och långtradare som satt fast i snön xD
På tv har de spelats Ps3 från final fantacy till COD xD men jag har inte fått spela nåt eftersom jag "misskötte" mej igår...
Jag städade hela huset när dom andra va och handlade (när de hade slutat snöat) så jag är heeeeeeelt slut!
För 1 timme sen ville lillebroshan och hans 2 kompisar spela wii, tror ni inte att wii:et är i mitt rum??
Joo, så jag va tvungen att gå ner flytta på ett cp bord och flytta om alla sladdar som va i tvn, öppna mina skåp så dom kunde välja spel, plocka upp all tvätt från golvet och bädda sängen -.-' haha eftersom mitt rum va de ända rum jag inte städa =(
Hoppas att jag kan lämna dom i mitt rum ensama för jag måste på toa ! "Jag är akuuuuut kissnödig" eller som dom säger i småland "kissenödig"

puuuusss!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: