Dessie´s blogg

Tröött skoldag...

Kategori: Allmänt

Shuuue!

Fy fan vad man vill ha lov igen!
Jag gick upp 04.30 imorse och va i skolan 7 -.-'  fyfan! HAHA synd att man börja bråka med läraren direkt x)
Blev mycket flörtande idag i skolan för J.L va där, han visste typ inte va han skulle prata med mej om så han frågade "hur häller jag upp kaffet?" hahahahah de är nog den dummaste fråga jag fått xD
Jag är sjukt trött jag somnade i bilden påväg till skolan, de va gryymt skönt synd bara att man inte fick sova så länge.
Trodde nästan att jag skulle hoppa på Ginger-F*TTAN i min klass idag... I F*CKING HATE HER!
Nog snackat om loooosers!
Efter skolan drog jag och M.Å till Globen shopping och fixade skal till hennes lur, sen köpte vi Ben & Jerry's :D
Efter de åkte jag till Akalla och tog bussen till M.Ls jobb. Shiiit va hans jobbarkompis är SNYGG!!! :D
HAHA jag somnade igen när vi va påväg hem sen väckte han mej och jag fick köra resten av vägen hem! :D *STOLT* jag mötte fan 2 hundar, 4 bilar och 1 stor chrysler (elr hur de nu stavas).
Men i sommar blir de till att plugga till körkortet på stranden! :D
Mitt huvud har typ vart påväg att sprängas hela dan :(
Imorron blir de skolan, bläää jag har 5 timmars NO, börjar 8.00 med NO ...
J.L är konstig! hahaha han har typ flickvän och hon är skiiit söt och trevlig så vet inte varför han drar sej till mej för jag är inget av de xD HAHAHAHA
Nej nu börjar jag skriva för många "HAHAHAH" så de märks att jag är övertrött så de är dax att sova för min del ska ju upp 4.30 imorron oxå...

ZzzzZzZzzZzZzzzzZZZ......



GoNatt SweetHeart! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: