Dessie´s blogg

GoMorron, GoMidda och GoKväll!

Kategori: Allmänt

Shuuuuuue!

Som jag skrev sist så skulle jag hjälpa till att släppa ut studenterna ifrån skolan och de gick ju sådär om jag ska vara ärlig!
Nästa år då jag tar studenten tror jag att de kommer gå so much better! :D mer välorganiserat :D
Efter flaken hade åkt frågade J.F om jag ville följa med på J.O's mottagning, de va det jag gjorde men innan de åkte vi hem till mammsen för att byra kläder eftersom de regnade så vi vart lite blöta xD
Sen drog vi hem till J.F där vi böt om än en gång, fast till lite finare kläder :) Vi sminkade oss hemma hos henne och käkade en varsin macka sen fick vi skjuts till mottagningen av pappa polis ;) .
J.O blev helt överväldigad när hon öppnade sina presenter asså jag överdriver inte när jag säger att de va som en unge som gått vilse i öknen och inte träffat på någon/något på en veckaoch sedan kommit fram till värsta paradiset :O
Idag har jag vart skiiit trött de blev kanske ett glas för mycket igår eftersom jag inte hittade till bussen som ligger precis utanför J.F. xD
Nu är jag hemma i Norrtälje iaf ska sova snart eftersom jag ska till Flatenbadet med min klass och 3 klasser till :) sen så ska jag passa min kusses hund hela helgen sen på måndag börjar jag jobba.. jag har skolavslutning nu på fredag medans alla redan har sommarlov.
Sorry men nu måste jag verkligen sova berättar mer om denna dag imorron ;)


ByeBye! pööööööööözz!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: