Dessie´s blogg

jahapp...

Kategori:

sorry för att jag inte har skrivit nåt men jag har vart helt slut festat hela veckan osv...
födelsedagen slutade på klubb onsdag även kallad klubb amnesia. sjukt roligt, många drinkar och många roliga människor. trot eller ej men jag kom upp till skolan Dan efter men jag va sjukt död/trött hade bara sovit i 3timmar.
i fredags va de utgång igen men med mammsen hihi, alla blev jätte fulla och glada vi började kvällen på den gröne jägaren i Bajen land och slutade på metropol i Sundbyberg :D
på lördagen hade jag lovat Sarah att jag skulle fira mej med henne så vi drog på förkrök i viksjö (Barkarby) sen drog vi vidare till jakan på fest. jag sa att jag skulle ta de lugnt så Sarah blev jätte sur haha, precis när vi tänkte dra kom världens snyggaste kille... gaaaaah... så vi stannade och han tvingade mej att ta flera absint shottar -.-' aldrig mer säger jag bara... ;)
just nu sitter jag iaf i skolan typ 1 timme för tidig för jag hade glömt bort att vi har tema dag så jag har absolut inte rätt kläder för de vi ska göra men vi får väl se hur de går. ;)
















Kommentarer


Kommentera inlägget här: