Dessie´s blogg

Glad Cheeeey! :D

Kategori:

Just nu sitter jag i sängen i lägenheten i tc :)
Jag är en lycklig lycklig hest ;)
Hihi jag kommer förmodligen att va jätte jobbig imorron eftersom jag glömde min medicin hemma i norrtälje "/ plus att jag har fått reda på att jag ska åka till Wales om veckor på praktik i 8 veckor :D
Så på fredag direkt efter skolan måste jag åka till polisen i solna för att skaffa pass :P
Men först å främst så måste jag fokusera på min födelsedag som är om 1 vecka gaaah :D hihi mamma råkade försäga sig när vi pratade i luren hon ba vi ska åka in till norrtälje den 21/10 för vi har bokat in en tid ... Och den enda gången dom åker till norrtälje är när nån av dom ska gadda sej, så nu när jag måste följa med så betyder ju de att de är jag som ska gadda mej. Men grejen är de... Jag vet inte vad jag dka göra :( nå tips?
Nej nu måste jag sova så jag orkar vara jobbig imorron hela dan ;) hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här: