Dessie´s blogg

GoNatt!

Kategori: Allmänt

 
Filmen va super bra, vi kollade på Avengers.
HAHA  jag blir fan förvånad att nån av er töntar från spånga gymnasium fortfarande kollar på min blogg xD haha nej driver bara lite me er haha hur går de för er föresten??? Kommer fortfarande ihåg då ni tvingade mej att berätta vad min blogg hette så ni kunde kolla på den hela tiden, ni va fan sjukt jobbiga! ;)
Asså jag vet fan inte vad jag ska göra jag är sjukt spänd inför praktiken... Vi blir placerade på olika platser och om man lämnar in önskemål får man oftast de man önskat.. och jag har önskat praktik på en restaurang i england =| omg jag dör om jag får de..... 8 veckor i ett annat land med ingen man känner gaaaaaah, eller förhoppningsvis åker iaf 1 person med :D haha nu måste jag iaf sova eftersom jag ska upp 4.30 -.-' bläää
 
GoNatt FuckFaces! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: