Dessie´s blogg

Nytt Försök... ;)

Kategori:

Haha försökte skriva när jag satt på lektionen för jag va skitsur på min lärare, tror ni inte att mottagningen försvinner då? Jooo.



Haha här är bilden som jag tänkte lägga upp på min söta kaaaaos-klass ^^,
Precis när sista lektionen (företagsekonomi) började fick jag jätte ont i huvet men jag lyckades stå ut med den hela lektionen ut :) När lektionen va slut va de bara att plocka upp alvedon ur väskan och springa till närmaste vattenkran... Precis när jag slutade ringde mamma och började prata om min födelsedag men hon fattar inte att jag har det tillräckligt stressigt nu =P
När jag ÄNTLIGEN hade lyckats lagt på luren ringde jag till syrran, så ci
träffades i liljeholmen och gick runt i gallerian i några timmar och de va 2par skor som jag fastnade för och ena paret tog jag bild på och jag SKA köpa dom på fredag :D



Nu ska jag fortsätta mysa med min bebis (Dallas) och massera Y.F.L för att tjäna lite stasch till studenten ;)
JIPPIE! Jag börjar 1 imorron :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: